четверг, 8 ноября 2018 г.

Набір в ДК!

Здоровенькі були, мої любі!


Сьогодні в мене надзвичайні новини! Український Арт Клуб шукає нові таланти!!!



І звісно, я не могла пройти повз, та не скористатися шансом потрапити до дружнього коллективу ДК. Я дуже люблю цей український блог за їх креативність, багатогранність та пунктуальність! На мою думку, це один з небагатьох блогів, який чітко виконує власні правила та строки. Дівчата дякую вам за цікаві завдання та ідеї для натхнення і окремо хочу подякувати за те, що ви николи не затягуєте з результатами завдань. 

Про себе можу сказати, що я людина творча, але дуже зібрана, відповідальна та пунктуальна! В скрапі приблизно 3 роки, роблю різноманітні роботи та пробую себе в нових для себе стилях та техніках, люблю виходити із зони комфорту та досягати поставлених цілей. Якщо говорити про інші види творчості, то я дуже полюбляю в'язати крючком. Весь в'язаний декор для своїх робіт  та фото з ними я роблю сама. 

І на смачненьке - мої роботи:


2  АТС



  І наостанок свіженька робота - в'язана іграшка  символ прийдешнього року
поросятко - Матильда

Ось таке воно моє творче самовираження!
Сподіваюсь Вам сподобається!
Дуже хочу стати членом вашої дружньої компанії!

Дякую за увагу!
Бажаю всім удачі та натхнення!

4 комментария: