вторник, 15 января 2019 г.

Блиск позолоти!

Доброго вечора, мої дорогі ПЧ та гості!

Золото - улюблений дорогоцінний метал більшості! А ви любите золоті прикраси? Я дуже полюбляю! І тому просто не могла пройти повз завдання "Золотарство" від блогу Art Club UA


 І не зважаючи на те, що дізналася я про нього за кілька днів до його закінчення, все ж таки, на останніх хвилинах, пишу цей пост і ділюся з вами своїм "золотарством"!

Для завдання в мене як раз і народилася шкатулка для прикрас, на яку мене надихнули дві картинки: капкейк дуже гарного фіолетового кольору (саме його я і намагалася відтворити у своїй роботі) та відблиски золота на нижній лівій картинці. 
Для відтворення золотого блиску я використала воскову пасту кольору "золото", та вирубку з золотого дзеркального картону. Мені дуже сподобалося робити цю шкатулку, сподіваюся вам сподобається!





І щоб краще роздивитися невеличке відео.



Дякую вам за увагу!
Бажаю всім удачі та натхнення!

2 комментария: